Direktlänk till inlägg 19 augusti 2012

En dusch, sen så.......

Av C..... - 19 augusti 2012 16:24

Håller på att renoverar lite i köket samt matrummet :) så man har inte så mkt tid över till o blogga ;) samt ta hand om lill <3 mitt som nyss har vaknat ur sin vansinniga hosta hon har haft i flera veckor nu :( Förkyldningsastma är dock inte så skoj o ha då man blir sjuk hela tiden.... Men på dagis ska hon imorn iaf :) för hon kommer bli piggare om na tar sprayen sin :) 

 

Har hållt på hela dagen idag med att riva klart tapeter i matrummet .... så imorn efter jobbet (16:00) kommer en kompis (Linda) o hjälper mej med att riva ett skåp som jag inte vill ha kvar ;) Och det kommer sluta i massa skratt antar jag :D jag ler redan :)  Kommer bli förjäkla najs lgh:en , då den blir klar :) känns så skönt att man har börjat.... och tack så mkt ni som hjälpt / hjälper mej med detta <3 

Nä nu skriker mitt lilla barn på mej "mammaaaaa" ska gå o mysa ner oss i sängen efter vi duschat / badat :) Ska juh upp klockan 5:30 imornbitti så....

 

 

Vi va igår en sväng på selånger igår... o moster Emma tog lill <3 mitt så man fick gå ifred o kika o choppa det man ville ;) Köpte dock en suuuper fin/söt rosa "prinsess" klänning till lill gumman :) Har dock inte prövat den ännu, men det kommer komma bilder på både klänningen och renoveringen snart :) skall bara knäppas och läggas in på datan före ba ;)

 

Näpp, dax för pysmys med mammas allt :) **Go-Natt**

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C..... - 25 november 2012 09:35

....tillsammans med dom bästa <3      Synd bara helgerna går så fruktansvärt fort, så man hinner inte med det man vill göra.. men kl 12:00 ska vi 4 till Kovlan på marknad iaf.. och det kommer nog bli mysigt att få göra nått ihop :) mina små ...

VAB

Av C..... - 1 november 2012 12:11

Japp då vare dax änengång för sjuk barn... ringde mej i tisdags vid 15 från dagis o sa att jag måste hämta stumpan pga feber o jätte seg :( så det va bara att åka från jobbet dårå!    Igår va hon mkt bättre, nu har hon feber igen... så typiskt då...

Av C..... - 12 oktober 2012 11:10


Gick hem från jobbet igår em pga feber , kvällen small det till o jag låg i 39,7 i feber... kräktes tarmarna ur en, pga hög feber. Tur "bonus momma" hade jänta... Känner mej konstigt nog mkt bättre idag, dock lite hosta o snorig... men tror febern e ...

Av C..... - 8 oktober 2012 19:58

Lill <3 mitt har haft feber till o från sen i Lördag em... Imorn blir det jobba iaf :)  Ska blir skönt med tanke på att jag HATAR att sitta hemma o uggla en hel dag såhär... men vad ska man annars göra då man har sjuka barn :/ Halv ligger i soff...

Av C..... - 7 oktober 2012 18:24

sitter här i fotöljen, lyssnar även på Sara Löfgren- för alltid. den e så bra så man nästan blir deppad :)  Sen funderar jag över igentligen hur en del karlar tänker.... *skakar på skallen* Tur man inte har en karl...    o andra sida, så va j...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad vill du helst ha?
 Pengar
 Lycka
 Kärlek
 Barnpogram på finska
 godis
 sex

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards