Alla inlägg under augusti 2012

Av C..... - 19 augusti 2012 16:24

Håller på att renoverar lite i köket samt matrummet :) så man har inte så mkt tid över till o blogga ;) samt ta hand om lill <3 mitt som nyss har vaknat ur sin vansinniga hosta hon har haft i flera veckor nu :( Förkyldningsastma är dock inte så skoj o ha då man blir sjuk hela tiden.... Men på dagis ska hon imorn iaf :) för hon kommer bli piggare om na tar sprayen sin :) 

 

Har hållt på hela dagen idag med att riva klart tapeter i matrummet .... så imorn efter jobbet (16:00) kommer en kompis (Linda) o hjälper mej med att riva ett skåp som jag inte vill ha kvar ;) Och det kommer sluta i massa skratt antar jag :D jag ler redan :)  Kommer bli förjäkla najs lgh:en , då den blir klar :) känns så skönt att man har börjat.... och tack så mkt ni som hjälpt / hjälper mej med detta <3 

Nä nu skriker mitt lilla barn på mej "mammaaaaa" ska gå o mysa ner oss i sängen efter vi duschat / badat :) Ska juh upp klockan 5:30 imornbitti så....

 

 

Vi va igår en sväng på selånger igår... o moster Emma tog lill <3 mitt så man fick gå ifred o kika o choppa det man ville ;) Köpte dock en suuuper fin/söt rosa "prinsess" klänning till lill gumman :) Har dock inte prövat den ännu, men det kommer komma bilder på både klänningen och renoveringen snart :) skall bara knäppas och läggas in på datan före ba ;)

 

Näpp, dax för pysmys med mammas allt :) **Go-Natt**

 

 

Av C..... - 13 augusti 2012 21:32

  som sagt, bäst på dagen, kung på kvällen ;)

 

  En av min bästa vänner, Karola <3  

 

  En av mina bästa vänner, Nettan <3

 

  Ronny, som jag kännt i snart 24 år :) Kommer alltid vara en bror för mej <3

 

  Mor & Dotters hand <3

 

  Lill gummans Hilda....

 

  He he..... 

 

  En sommar dag på BC :)

 

  Gulligt <3

 

  Hungrig bäbis :D

 

                                                  *** KOMMER MERA SEN***

Av C..... - 13 augusti 2012 20:42

...Men roligt ha det varit :)

 

Åkte till Stöde (Brattås) i helgen iaf, till Lena & Lars o barna.... tog med mej lill fröken min självklart & min arb kamrat Lena dit :) Skönt med lite semester :) Har pussat många hästar i helgen iaf ;) Speciellt min nya boyfriend Guli Granat :)

 

lite bilder från helgen........

 

   Blev en härlig sväng med Guli gubben tillsammans med Lena.L <3

 

  Finisen Guli Granat <3

  Puss Puss på Guli :) 

  Blev först en tur med lille Flamenco 

  Blev juh såklart en kallis i Fredags kvällen oxå ;) *mumma*

  Snobben & Ankan :)

  Lördags Kvällen bjöds det på kortspel "plump" och lite vin :) 

 

Tack för en otroligt mysig helg <3

ses snart igen

 

**************************************************

*********************

 

Övrigt mår jag som vanligt...bra! stumpan har åkt på ögoninflammation och förkyldning så vi är hemma på vabb denna vecka....  Haft en underbar semester oxå dessutom :) Vart upp till Torpshammars campingen o tältat med Ronny,Nettan o barnen våra :) Helt kanon vare... Bilder kommer......

 

  Underbart...

  Kärleksparet Ronny (min "bror") & Nettan ;)

  Japp så här såg det ut... 3 vuxna o 3 ungar :D

  Blev en lång prommis bort till min moster oxå :) 

  Våran Grillmästare Ronny :)

  Mammas lill <3

  Packad bil blev det iaf :) 

  Vackert..

 


Bjöd iaf på lite semester bilder oxå..... :) 

**************************************************
***********************

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad vill du helst ha?
 Pengar
 Lycka
 Kärlek
 Barnpogram på finska
 godis
 sex

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards