Alla inlägg under april 2012

Av C..... - 23 april 2012 21:21

sitter i sängen o ser på Supernatural sesång 7 :) Rätt bra serie, tycker dock jag dårå... Men alla kan juh inte ha samma smak, vore allt för tråkigt! Stumpan sover gott bredvid mej..   


Dagen har gått fort o bra idag, känns som om man haft en skön dag även på jobbet idag. Inte ofta man har det vill säga.. Man kanske skulle bli en "kontorsråtta" framöver ;) NÄÄÄäää... gu så jävla tråkigt!!  

Va iaf in o lånade en dator på jobbet och bokade en Besiktning, ha juh bara tills den sista April på mig så... och vikken tid fick man... JO sista April kl 8:20   Snacka om tur  

Sen skulle det vara partajj på Lördag i Jungan, men så va juh inte fallet :/ *typiskt* det va sista April, och då jobbar man full dag, sen lär man nog va rätt trötter att åka först o hämta jänta på dagis kl 16:00, sen hem o käka packa o klä på ...kl hinner juh bli natten innan man e framme :D näe men halv sent iaf... innan man ens kan åka hemmifrån :/ 

Så då blir jag hemma.... men funderar på att åka uppöver ändå till helgen, är juh ändå ledig Fredag så   Och barnvakt hela helgen har jag oxå,om man vill :) Så man kanske ska dra en "fylla" där uppe på Fredag istället hehe, och visa skogsmullarna hur man dricker alkohol :D haha... skoja... näe, men det e rätt skönt där uppe *Torpshammar* Känns som om det vore dax att "vila" skallen från allting här hemma.... dvs jobbet, trafiken, massa folk överallt...m.m :P Ganska nyttigt ibland :) Men om jag vill vara utan min guldklimp en hel helg vette tusan :/ men det finns juh barnvakt en natt där uppe oxå så ;) hehe... Men eftersom man har beslutsångest så får det bli som det bli, om man åker el inte!!     Ne nu ska ja se ett till avsnitt sen blir det nog lite sömn, dax för massa jobb imorn igen... och dagis för skrutta :)                                                                                                                                                                           *Kram* C......




Av C..... - 19 april 2012 10:22

sitter med mitt finfrämmande Tessan & Morris :)    en av mina närmast vänner, och jag älskar dem såååå mkt :)  Min lill gumma håller på med sin barnvagn och dockan uti hallen och leker :) Imorn blir det dagis o jobb iaf.. Ska bli skönt o få komma UT :) idag blir det åka o handla. Göra av med mer pengar :) så roligt så... Annars ska ja bara vara hemma! Får juh Kjell främmande senare oxå.... mkt främmande idag :) 


 så jävla söt :) Zack,Ozzy,MORRIS,Anakin :)



Ska va trevlig nu med mitt främmande o gosa bäs :)


           XOXO // C  

Av C..... - 18 april 2012 20:09

           HILDA  


           KINGEN



                                     2012-04-18 Onsdag



                                                                                                                                                                                                                                                                                    Räcker gott o väl med 2st katter. Jag skulle vilja ha en hund oxå, men inte så länge vi bor i lägenhet såhär iaf... Ska bara kunna släppa ut dem alla "bara så där" , Ska inte vara några grannar intill som klagar på en. Nångång ska jag bara köpa ett hus, MITT drömhus :) Jag min dotter o mina katter :) sen blir det att skaffa vakt hund ;) Så inga idioter kommer in på gården min!!! 



Ne nu ska ja vell lägga mej till rätta i sängen och spela lite innan jag somnar :) Wordfeud självklart ;)   Sen har man fått en 20åring som sååå gärna vill ha mitt nr, FRÅN GÖTEBORG! amen tjena!!! NOT.... varför ska det alltid raggas för?? speciellt om man bor miljoner mil från varann :/ *knäppo* MEN HALLÅ???!!! JAG VILL INTE HA NÅGON I MITT LIV,JUST NU!!!  Jag har mina 3underbaringar jag + lite där till :) så det behövs ingen jävla karl som ska försöka styra o ställa här inte!! icke sa nicke!! så roligt ska vi inte ha sörrö!!! nu ska ja fjuda lite....


Sen blir det sova dax.... VAB imorn med <3


XO XO ///C       

Av C..... - 17 april 2012 19:36

 Vist är det fint med snö, men jag hatar den , verkligen. Om man ägde en skoter eller kunde åka skidor så förstårjag absolut att man tom längtar till vintern. Men jag verkligen HATAR blask, snö , minusgrader... *ryser*... Om jag fick välja så skulle jag vilja ha värme sol året runt :) Så jäklans härligt med sommaren... den där riktiga svenska sommaren asså. *toklängtar* Men man kan juh inte få allt man önskar sej :/ *typiskt*


 Och här har vi Hilda, som jag köpte för en guld tia från en tant i Torpshammar... Det va nämligen min moster som "lurade" på mej denna stackare... Och gissa att det är liv o rörelser här hemma på båda två *blivit gråhårig* Men hon e go iaf....på sitt sätt ;) 







 Här har vi mitt andra knyte, Kingen. Har är verkligen som en kung :) Så underbar 5årig kisse <3 Det var verkligen Kärlek vid första ögonkast :) Jag minns dagen som om det va igår... :) Han levde med min andra katt som blev 12 år o sjuk, Pripps. Pripps fick jag avliva på vetrinären den 15/8-2009., hua åren går för fort.. snart 3år sen :( Den katten saknar jag verkligen .... men han finns här hos mamma han... och förevigt i mitt hjärta. 



 Kärleken........ 


                                                                           Jag Älskar Er, mina små bäsar :) <3

                                   /// C         

 
Av C..... - 17 april 2012 11:32

japp blev juh så rå då jänta hosta så na kräks :/ tänk om man kunde få vara kry o frisk...näääää, rena rama förkyldningen hela tiden! man örja bli måttligt less!! 


Ska vell försöka sova nån timma snart bara gumman somnar nångång :/ sov vell rätt lite inatt dårå... 


Blir inte så mkt skrivande, men jag vill skänka en tankte till familjen H...... , Och hoppas du vilar i frid gamla arb kamrat! 


fan, folk dör som flugor!!! helt sjukt!! så jävla orättvist!! 


lägger mej till rätta i sängen nu iaf o fortsätter kolla klart på sista sesångerna av Supernatural. rätt bra serie.... :) 


*kramkalas*


C



Av C..... - 14 april 2012 15:50

Och såååå skönt :) iaf nu när na snart fyller 2 år och börja bli trotsig.. då äre rätt skönt o få vara ensam iaf :) Imorn får man igen na så det känns bra, då ska vi åka till "moffa" o byta till sommardäck :) Och sen sägs det att det kommer mer snö till nästa helg :/ ajja.... detta April väder.... Längtar iaf till sommar´n, till semestern :) Då blir det bil tripp med familjen ner till Stockholm :) Hoppas bara vi kan antingen hyra större bil/buss eller en husbil ;) Ska ner till morsans kusin Jesper m fam. Tur man har lite släkt här o där som man kan trippa o hälsa på ibland :) 


Iaf så  har jag vart o handlat hem lite chips o dipp OCH såklart Ostkrokar  Och sen skulle ja handla hem även 3 flaskor vin, 15:15 kom jag på det... *smart tjej*, med tanke på att Bolaget Stänger kl 15:00   Ajja, tur man har en svätt hemma påfall man blir sugen på ett glas el två. 


Ska bara vara ikväll... inte göra ett smack.... Nu när Ingela kommer o tar igen sina hundar som jag har medans dom åkt o bowla, så ska ja nog dra en kaffe hos Olgisch i Timrå först innan man "dör" av här hemma för kvällen.



Nu blir det lite fb..... sen åker man till Timrå :)

Ha en toppen kväll ni andra :)


                                                                                         /// C 

Av C..... - 7 april 2012 23:20

Påsken är dock inte slut ännu.... Men den är bra iaf :) massa godis och massa mys är det hela dagarna :) Annars är det endast godis på Lördagarna :) Men nu hela påsken ;) Idag så har vi tagit det lugnt för en gångsskull :) Blev nån timme ute iaf, sen kom Tessan med bäbis och hälsade på   , 3timmar efter åkte na hem, sen kom Olgisch med dator  , och sitter här ännu  ... Känns som gamla goda tiderna :) Är helt klart skit glad över att jag har så fantastiska vänner, sånna där man verkligen kan lita på och prata om allting med :) Mina vänner är bäst ,love you all  


Sen att jag har en kåt jävla hon katt här hemma som skriker och gapar som en jävla idiot :) Tur man är djurvän, säger jag bara     .... Han katten min , Kingen som är 5år gammal, kastrerad och fattar halv 7, ligger och sover o rör inte en fena när Hilda går ann här hemma... Möjligtvis om kingen lägger sej på golvet så kommer Hildas arsle upp i trynet på Kingen DÅ kanske han luktar lite försiktigt där bak på na.... JÄSCH vad katter är äckliga!!  Just nu sover Kingen och Hilda har hittat DEN DÄR JÄVLA LEKSAKSMUSEN MED PINGLA PÅ MUSSVANSEN *suckar* ajja, hoppas hon lekt av sej innan man ska gå o snarka om ett tag :)


Ne nu ska ja hoppa lite i soffan så kanske Olga oxå sliter sej från datorn sin   tack o bock från meeeej 



trevlig Påsk, bara till er som gillar det jag skriver dock ;)


/// C... 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad vill du helst ha?
 Pengar
 Lycka
 Kärlek
 Barnpogram på finska
 godis
 sex

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards