Direktlänk till inlägg 3 juni 2012

Underbart....

Av C..... - 3 juni 2012 12:27

Solen skiner, lite iaf idag :) men imorse o igår regnade det som satan i gatan :/ men regn behövs vell det med antar jag....annars ser det rätt inte så trvligt ut, ute.


Blir lugna puckar idag iaf känner jag, lite mer tvätta och städa kanske.... men just nu orkar jag inte göra så mkt. *trött*


Annars har dagarna vandrat på som vanligt i solskenet :) Varit tokskönt att vara ute i värmen hela dagarna :) Men denna helg blev inomhus så gått som iaf :) för vad kan man göra uti regnet med en 2åring ?! :D


nu ska ja ta lilla o vila lite innan man börjar flyger runt runt med snabeldraken...


//C

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C..... - 25 november 2012 09:35

....tillsammans med dom bästa <3      Synd bara helgerna går så fruktansvärt fort, så man hinner inte med det man vill göra.. men kl 12:00 ska vi 4 till Kovlan på marknad iaf.. och det kommer nog bli mysigt att få göra nått ihop :) mina små ...

VAB

Av C..... - 1 november 2012 12:11

Japp då vare dax änengång för sjuk barn... ringde mej i tisdags vid 15 från dagis o sa att jag måste hämta stumpan pga feber o jätte seg :( så det va bara att åka från jobbet dårå!    Igår va hon mkt bättre, nu har hon feber igen... så typiskt då...

Av C..... - 12 oktober 2012 11:10


Gick hem från jobbet igår em pga feber , kvällen small det till o jag låg i 39,7 i feber... kräktes tarmarna ur en, pga hög feber. Tur "bonus momma" hade jänta... Känner mej konstigt nog mkt bättre idag, dock lite hosta o snorig... men tror febern e ...

Av C..... - 8 oktober 2012 19:58

Lill <3 mitt har haft feber till o från sen i Lördag em... Imorn blir det jobba iaf :)  Ska blir skönt med tanke på att jag HATAR att sitta hemma o uggla en hel dag såhär... men vad ska man annars göra då man har sjuka barn :/ Halv ligger i soff...

Av C..... - 7 oktober 2012 18:24

sitter här i fotöljen, lyssnar även på Sara Löfgren- för alltid. den e så bra så man nästan blir deppad :)  Sen funderar jag över igentligen hur en del karlar tänker.... *skakar på skallen* Tur man inte har en karl...    o andra sida, så va j...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad vill du helst ha?
 Pengar
 Lycka
 Kärlek
 Barnpogram på finska
 godis
 sex

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards