Direktlänk till inlägg 13 juni 2012

Snart Fredag!

Av C..... - 13 juni 2012 20:23

 vid lunchen så passade jag på att "hälsa på" min älskade vän Marie, på graven hennes <3 Tårarna föll och det gjorde ont att se hennes namn där :( Att få det lixom bekräftat att hon faktiskt är borta...och att hon verkligen har en plats på kyrkogården. Jag var på hennes begravning för ett tag sedan, men jag ville inte tro att det va hon. Då vi alla gick runt o lämnade rosen på hennes kista så kändes det som om jag svalde en stor sten, men ville verkligen inte tro att det va hon som låg där... jag pussade på handen o la handen på hennes kista och önskade henne tillbaka. Hon va alltid så glad o sprallig, spelade ingen roll när var o hur så spred hon alltid en sån värme till alla hon mötte.. Jag saknar henne så djupt.... Men jag vet att hon håller handen med Jimmy där nånstans, och att hon mår bra. Då mår jag med bra, men att veta att man aldrig mer få se hennes leénde eller höra hennes skratt gör mej så ledsen. Önskar vekligen att hon kom o pratade med mej i mina drömmar, jag vill verkligen se henne en sista gång <3 saknaden e enorm för alla som kände henne.... och jag lider så fruktansvärt mkt med familjen, att mista sin dotter, syster m.m är nog det värsta av allt..... hon kändes som min syster även... men vi träffades så pass sällan.    R.I.P M.J


Önskar ni där, som läser detta tar hand om varann.... det kan gå så jäklans fort... <3



nu sover iaf lill gumman min, och då ska ja passa på att hoppa in i duschen o sen hopp i säng ja med...


kram C

   

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C..... - 25 november 2012 09:35

....tillsammans med dom bästa <3      Synd bara helgerna går så fruktansvärt fort, så man hinner inte med det man vill göra.. men kl 12:00 ska vi 4 till Kovlan på marknad iaf.. och det kommer nog bli mysigt att få göra nått ihop :) mina små ...

VAB

Av C..... - 1 november 2012 12:11

Japp då vare dax änengång för sjuk barn... ringde mej i tisdags vid 15 från dagis o sa att jag måste hämta stumpan pga feber o jätte seg :( så det va bara att åka från jobbet dårå!    Igår va hon mkt bättre, nu har hon feber igen... så typiskt då...

Av C..... - 12 oktober 2012 11:10


Gick hem från jobbet igår em pga feber , kvällen small det till o jag låg i 39,7 i feber... kräktes tarmarna ur en, pga hög feber. Tur "bonus momma" hade jänta... Känner mej konstigt nog mkt bättre idag, dock lite hosta o snorig... men tror febern e ...

Av C..... - 8 oktober 2012 19:58

Lill <3 mitt har haft feber till o från sen i Lördag em... Imorn blir det jobba iaf :)  Ska blir skönt med tanke på att jag HATAR att sitta hemma o uggla en hel dag såhär... men vad ska man annars göra då man har sjuka barn :/ Halv ligger i soff...

Av C..... - 7 oktober 2012 18:24

sitter här i fotöljen, lyssnar även på Sara Löfgren- för alltid. den e så bra så man nästan blir deppad :)  Sen funderar jag över igentligen hur en del karlar tänker.... *skakar på skallen* Tur man inte har en karl...    o andra sida, så va j...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad vill du helst ha?
 Pengar
 Lycka
 Kärlek
 Barnpogram på finska
 godis
 sex

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards