Alla inlägg under oktober 2011

Av C..... - 31 oktober 2011 19:19

Jag har dock aldrig skrattat så mkt som jag gjorde förut ikväll asså   Sprayade "frugan"´s hår ROSA   Skulle bara ta en liten toffs, men det råkade bli hela skallen på na   Haha.... Ja jössös....Jag dööör av skratt!!! 


Fjuu. jag kommer ha träningsvärk i magen imorn asså   Bild kommer....   


Gick väldans bra att jobba idag *som vanligt*   7:16 i vanlig ordning... Stumpan somnade vid 18 tiden, så hon har haft en lååång dag på dagis idag tydligen, eftersom na va så trötter...*lill gumman min*... Ikväll kl 21 ska man kolla på "Det Okända" , som varje Måndag     Gillar sånt där ja....  Alla har olika krafter imon sej, man ska bara lära sej hur man använder dem :) 


Saknar iaf min goa söta farmor...Önska man kunde se henne... men det blir lite svårt då hon är en fin ängel  numera.. *R.I.P*..    Saknade är enorm... Men jag VET att hon ha det så mkt bättre :) Tillsammans  med sin stora kärlek *min farfar* :) Absolut så tror jag på liv efter döden, för själen lever vidare, men inte kroppen! 


Nu ska jag nog gå o äta nått innan man hungrar ihjäl ;)


Kram på er.....


C

 

Av C..... - 30 oktober 2011 18:27

Haft en helt underbar kul helg :) Just nu sitter man i soffan, och lill gumman sover gott... 11 tiden stack jag iväg på Dollar Store ,tro man kom ut därifrån 2 timmar senare.... + att syrran (Jennie) kom dit, sen bar det iväg till Media Market som hade Aktion idag kl 13:00 :) Tuvärr så köpte jag inget därifrån, men fick en is skrapa och en vagn femma av Lotta som jobbar där *tack tack* Jennie därimot köpte nyaste Iphonen så nu lär na va rätt nöjd iaf :) Sj kanske man kan önska sej en ny Iphone , eftersom ja inte e nöjd med den jag har,som oxå e en Iphone :) men inte den nya ;)

Sen bar det iväg till Max Driven,o hem o åt :).... Och TACK Annelie gumman som tog hand om lill gumman min medans  


Imorn är det jobb även dagis.... 7-16 ... Månd-Fre :) Föräldrar möte på Onsdag (mitt första möte) :) *spännande* ;)



Hade iaf "lilla julafton" här förut då vi kom hem förut idag för lill fisan :) som blev SUPER glad över alla saker hon fick   Är bara EN sak som fattas..... Hello Kitty Köket  




                                          E´s  JulKlapps Lista 

* Kläder

*  Skor

* Bobby Car

* Pengar

* Leksaker som låter tycker hon e kuuuuul, dock inte mamman *håller för öronen*

* Kattunge (som gammelmoster Lotta Pirat) m kortsvans :)

* Nappar

* Vit el gammalt mörkt trä växasäng  

 





Kram C

Av C..... - 29 oktober 2011 22:54

Här sitter man med frugan och har chips, dipp. cola, och morötter o gurk stavar framför oss.. glömde popcorna   fast jag tro vi båda ha lessnat lite på go sakerna nu , hehe... ätit så man ha fått ont i magarna, men gott äre  


Funder på om man ska ta sej en varm dusch innan bedtime... tro både jag o Olga e trötta efter dagens spring :) Imorn blir det mera spring..... Då kommer syrran Jennie och då blir det spring på Dollar Store :) *roligt roligt*  


Flåt man e lite tråkig, men man e kärring nu mera....trött om kvällarna hehe.... men ska skärpa mej imorn ;) haha....



P & K.... o ni? Ta´t lugnt ikväll :)



Kram "mamma" C ;)   

Av C..... - 29 oktober 2011 10:34

Klev upp vid en halv åtta imorse, det kallas sovmorgon   Iaf så hade vi tänkt fara bort till Dollar Store idag och köpa godis samt lite Julklappar så det e klart. Gumman ska få ett Hello Kitty Kök av mej idag,en tidig Julklapp    Sen ska jag nog passa på o bära ner lite saker till källaren. Även hämta upp lite saker som Gumman min kan ha nu :)


Ska även kika om det finns tvätt tid nere i t-stugan...Måste fan tvätta mattorna, måste juh lägga på dem så det ser ut som ett hem :)

Härre gu, snart julafton...helt sjuk.... tiderna går så fort så man hänger inte med själv. Men ska fundera på om man ska fira denna jul i T-hammar eller i Ljustorp :/ *tänker* Ajja, får bli som det blir :)


Ne nu måste jag ta mej en kopp stark kaffe så man vaknar nångång... och en varm dusch, så slipper ja frysa..*brr*.. Här nu mera får man värma sej själv :) Känns helt ok,men skulle va najs med en famn ibland.


Ha en bra Lördag ni som läser min blogg :) och ta hand om dej...



                  Kram C

Av C..... - 28 oktober 2011 21:59

Se o häpna, tanten e vaken   Och Olga sitter bredvid halv naken och fipplar med luren sin HAHA.... Ja hon e juh som na e så   Pyamas byxa, strumpor, och bh.. Själv e man fullt på klädd så ni behöver inte tänka nå snusk nu HAHA.... *ush*..


Har Smilla (Ingelas Jackrussel valp på 9 v)  för första gången   Heeeela natten oxå :) Så nu sover na här bredvid mej i soffan helt utslagen :) efter massa lek o bus med Kingen (min katt)        




Oj Och Olga ha klätt på sej , ser jag   hahahaha..... 


Nästan ett år sedan gammal bild på "frugan" ---->        





Ha en super Fredag, ta hand om er.....    KrAm C

Av C..... - 27 oktober 2011 21:28

Gick o la mej för man lite trött, sen när man såg att klockfan bara va 21:00, då vare bara o kliva upp....   Va fasen, ja kan juh inte gå o sova klockan 21:00 på kvällen heller.... Näe, så nu sitter ja med goa Annelie igen i soffan o kollar på tv11 (x-factor) Asså kan man inte sjunga,då fattar ja inte att dom ens ska upp på scenen, o framför allt inte i TV. Själv kan ja inte sjunga alls, helt tondöv e man   Har försökt, hemma framför wii:et, duschen, ute.... ne jag KAN INTE SJUNGA   

 Men vissla kan jag     Haha..... Ne, fy f*n Upp på nån scen blir det INTE iaf..


Fick iaf jätte fina saker från Indiska av Olga    ,när ja kom hem från jobbet idag   Hon e verkligen en av mina bästa vänner... och dom ska man verkligen vara rädd om.. Man ska veta vilka dom är. Jag vet iaf vilka dom är... och jag älskar dom alla lika mkt... Jag är verkligen lycklig lottad som har sådana vänner, som lyssna , hjälper då det behöv och älskar en    Ett stort TACK för att ni finns för mej.


Oj min första kvälls gäsp kom nu.... blir vell bedtime sedan, så man inte e för trött då man ska kliva upp vid en 6 tiden imorn bitti..  




Jag ÄLSKAR verkligen min dotter.... Utan henne hade jag nog inte varit den jag är idag   




Ta hand om varann....   Kram C  


Av C..... - 27 oktober 2011 19:40

Nyduschad... *tokskönt*.... Så nu sitter man i soffan bredvid min Olga med sin mys fleece morgonrock   Båda sitter med varsin dator i knäét och gluttar runt... DÅ ha man lite ooch göra   Är iaf barnledig inatt.... Då kan jag vakna kl 6:40 om jag vill   


Men jisses.... När är det Halloween??.... Hmm Vist fasen är det den 4 November ? Eller e det nu till helgen ? Imorn ??.... jössös.... *förvirrad*...  


Ne nu ska vi käka Varma Mackor  


                                     Kram C

**************************************************
********************     

Av C..... - 26 oktober 2011 18:42

Imorn bitti blir det jobba :) känns rätt så skönt må jag säga efter att 3dagar fått vara hemma med sjukt barn.. Imorn bitti kliver vi upp kl 6:00, och då tar jag med gumman till Ingela som ska ha henne medans man jobbar :) ev sova där tills Fredag ;) Så det blir kanske 2 dagar ledighet för stumpan från dagis ;)


Nu gastar syrran Emma här att hon ha kacka....  efter att ha kollat blöjjan på na så vare hennes egna hund som hade fese rätt ILLA....  *fy f*n*


Ne nu ska jag lägga stumpan min sen ska ja se klart filmen på tv:n sen blir det nog en dusch o lite sömn för mej med. 


så go natt där ute     

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad vill du helst ha?
 Pengar
 Lycka
 Kärlek
 Barnpogram på finska
 godis
 sex

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards